Všeobecné obchodní podmínky


1.     Úvodní ustanovení

1.1.     Tyto obchodní podmínky (dále jen „obchodní podmínky“) obchodní společnosti STAVOPROJEKTA stavební firma, a.s., se sídlem Kounicova 67, IČ: 262 32 073, DIČ CZ26232073, zapsané v obchodním rejstříku vedeném u Krajského soudu v Brně, oddíl B, vložka 3489              (dále jen „zhotovitel“) upravují vzájemná práva a povinnosti smluvních stran vzniklé v souvislosti nebo na základě smlouvy o dílo (dále jen smlouva o dílo“) uzavírané mezi zhotovitelem a jinou fyzickou či právnickou osobou (dále jen „objednatel“) prostřednictvím internetového obchodu zhotovitele. Internetový obchod je zhotovitelem provozován na internetové adrese http://eshop.stavo-plast.cz/, a to prostřednictvím webového rozhraní obchodu (dále jen „webové rozhraní obchodu“).

1.2.     Obchodní podmínky dále upravují práva a povinnosti smluvních stran při využívání webové stránky zhotovitele umístěné na adrese http://eshop.stavo-plast.cz/ (dále jen „webová stránka“) a další související právní vztahy. Tyto obchodní podmínky se vztahují na případy, kdy osoba, která má v úmyslu objednat dodávku, montáž plastových konstrukcí, jedná při objednávání v rámci své podnikatelské činnosti.    

1.3.     Ustanovení odchylná od obchodních podmínek je možné sjednat ve smlouvě o dílo. Odchylná ustanovení ve smlouvě o dílo mají přednost před ustanoveními obchodních podmínek.

1.4.     Ustanovení obchodních podmínek jsou nedílnou součástí smlouvy o dílo Smlouva o dílo a obchodní podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce. Smlouvu o dílo lze uzavřít v českém jazyce podle českého práva.  

1.5.     Znění obchodních podmínek může zhotovitel měnit či doplňovat. Tímto však nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění obchodních podmínek.

2.     Odeslání poptávky a vznik smlouvy o dílo

2.1.     Pro objednání zboží vyplní objednatel objednávkový formulář ve webovém rozhraní obchodu.

2.2.     Webové rozhraní obchodu obsahuje katalog typů plastových konstrukcí nabízených zhotovitelem ke zhotovení na míru pro objednatele k výběru konkrétního rozměru a provedení. V případě, že si objednatel nevybere z nabízených typů plastových konstrukcí, může si vytvořit požadované plastové konstrukce dle svých požadavků a rovněž zvolit jejich konkrétní rozměr a provedení. Kalkulace ceny díla bude vytvořena dle individuálního výběru rozměru a provedení objednatelem včetně slevy za provedení objednávky přes webovou stránku. Cena zakázky rozepsána na jednotlivé součásti a cena zakázky je uvedena včetně DPH a všech souvisejících poplatků a služeb, které si objednatel v souvislosti se zakázkou vybral. Webové rozhraní obchodu obsahuje také informace o ceně za dopravu zboží v případě, že si ji objednatel objedná.

Po provedení výběru konkrétních plastových konstrukcí a souvisejících služeb objednatel vyplní kontaktní a identifikační údaje a na jím uvedenou emailovou adresu mu bude zaslána nabídka a poskytnuta další sleva za registraci.

Dalším krokem je rekapitulace zakázky v „košíku“ s možností provádět změny zakázky a přidat související služby.

Posledním krokem před závazným provedením objednávky je v kolonce „objednávka“ rekapitulace zakázky bez možnosti provádět změny zakázky a potvrzení kontaktních údajů. Objednávku odešle objednatel zhotoviteli kliknutím na tlačítko „objednat“ a v případě zaškrtnutého políčka souhlasu s obchodními podmínkami je uzavřena smlouva o dílo mezi zhotovitelem a objednatelem včetně bezvýhradného odsouhlasení veškerých ustanovení těchto obchodních podmínek ve znění platném v den odeslání objednávky, jakož i v tento den platnou cenu objednané zakázky, včetně ceny dopravy a ostatních služeb uvedené v internetovém v objednávce. Odeslaná elektronická objednávka je pro objednatele závazná a údaje uvedené v objednávce jsou zhotovitelem považovány za správné.

2.3.     Zhotovitel neprodleně po obdržení objednávky toto obdržení objednateli potvrdí elektronickou poštou, a to na adresu elektronické pošty objednatele uvedenou v uživatelském rozhraní či v objednávce (dále jen „elektronická adresa objednatele“).

2.4.     Odeslanou objednávku lze měnit, upřesňovat či rušit pouze na základě dohody mezi objednatelem a zhotovitelem písemně nebo emailovou formou. Změny musí být potvrzeny oběma smluvními stranami.

2.5.     Předchozími ustanoveními není omezena možnost zhotovitele uzavřít smlouvu o dílo za individuálně sjednaných podmínek emailem, osobně nebo telefonicky.

2.6.     Zhotovitel je vždy oprávněn v závislosti na charakteru objednávky (množství zboží, výše ceny, výše nákladů na dopravu) požádat objednatele o dodatečné potvrzení objednávky a to písemně, telefonicky nebo mailem.

2.7.     Zhotovitel je povinen dílo provést podle smlouvy, řádně a v dohodnuté době. Je-li pro provedení díla stanovena závazná technická norma, musí provedení odpovídat této normě.

2.8.     Objednatel si je vědom, že barevné provedení plastových konstrukcí a doplňků zobrazené na monitoru počítače má pouze orientační charakter. Zhotovitel užívá standardního barevného vzorníku typu RAL a objednatel má možnost si prohlédnout vybranou barvu plastových konstrukcí a doplňků přímo na vzorkovně zhotovitele, která se nachází v sídle zhotovitele.

2.9.     Objednatel souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání smlouvy o dílo. Náklady vzniklé objednateli při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením smlouvy o dílo (náklady za internetové připojení, náklady za telefonní hovory) si hradí objednatel sám.

3.     Předmět plnění

3.1.     Předmětem plnění je zhotovení plastových konstrukcí na míru pro objednatele včetně doplňků.

3.2.     Předmětem plnění mohou být také související služby dle výběru objednatele tj. doprava, montáž a demontáž plastových konstrukcí, zednické vnitřní zapravení, ekologická likvidace a další služby jak budou konkrétně vybrány a specifikovány v objednávce objednatele.

3.3.     Plastové konstrukce jsou zhotovovány na míru dle dispozic objednatele a na uzavřenou smlouvu o dílo se nevztahuje možnost odstoupení od smlouvy ve 14 denní lhůtě.

3.4.     Bližší specifikace předmětu plnění tj. zhotovení plastových konstrukcí včetně doplňků a souvisejících služeb bude uvedena v objednávce vyplněné a odeslané prostřednictvím webového rozhraní internetového obchodu.

4.     Smluvní strany

4.1.     Zhotovitel: STAVOPROJEKTA stavební firma, a.s., Kounicova 67, 602 00  Brno, IČ: 262 32 073,                 DIČ: CZ26232073

 4.2.    Objednatelem je fyzická nebo právnická osoba, které zhotovitel poskytuje služby na základě uzavřené smlouvy o dílo.

  4.3.    Objednatel je povinen správně a pravdivě vyplnit kontaktní a identifikační  údaje, které jsou potřebné k uzavření smlouvy o dílo.

 4.4.    Objednatel je povinen neprodleně oznámit zhotoviteli veškeré změny týkající se identifikačních údajů objednatele, sídla nebo místa podnikání objednatele a změny oprávnění k jeho podnikatelské činnosti.

5.     Cena díla

5.1.     Cena díla se stanoví konkrétní kalkulací dle individuálního výběru plastových konstrukcí včetně rozměrů a individuálního provedení a výběru souvisejících služeb objednatelem a je uvedena při objednávání ve webovém rozhraní obchodu.

5.2.     K dohodě o ceně díla a souvisejících služeb dojde odesláním objednávky objednatele zhotoviteli.

5.3.     Cena dopravy je kalkulována samostatně jako jedna z možných služeb souvisejících s objednáním díla.

5.4.     Platnost ve webové nabídce vykalkulované cenové nabídky je 1 měsíc.

5.5.     Výše a způsob účtování DPH bude účtováno dle platné legislativy v době realizace. V případě změny výše DPH v době se vychází ze smluvně uzavřené ceny bez DPH a k ní bude připočtena DPH ve výši dle platné legislativy v daném zdaňovacím období.

6.     Termín plnění

6.1.     Standardní termín dodání díla činí 4 týdny po objednání díla při objednání díla v bílé barvě a 6 týdnů při objednání díla objednatelem v barevném provedení. U atypických prvků se ke stanoveným termínům připočítávají navíc 2 týdny.  

6.2.     V případě požadavku na dřívější termín dodání díla se objednatel informuje o této možnosti na telefonním čísle: 538 711 722.  

6.3.     Termín dokončení prací bude splněn předáním dokončeného díla zhotovitelem objednateli s písemným protokolem o předání a převzetí dokončeného díla.

6.4.     Brání-li zhotoviteli v zahájení a dokončení díla v dohodnutém termínu důvody na straně objednatele, bude prodloužen termín pro dokončení díla minimálně o tolik pracovních dnů, kolik činí zpoždění způsobené objednatelem.

6.5.     Jestliže dojde k přerušení prací, nebo nebude možné dílo dokončit z důvodu na straně objednatele, je objednatel povinen převzít předmět plnění do 15 pracovních dnů, a potvrdit převzetí díla v prokázaném rozsahu. Následně, v termínu dle platebních podmínek ve smlouvě o dílo a v těchto podmínkách dohodnutých, se zavazuje provedené práce  uhradit.

6.6.     Objednatel se zavazuje převzít dílo, které nevykazuje zjevné vady a nedodělky bránící řádnému užívání díla a zaplatit za jeho provedení zhotoviteli dle objednávky a těchto podmínek.  Pokud budou při přejímacím řízení zjištěny vady a nedodělky, které neztěžují a neznemožňují užívání a využití díla  nebo části díla a jsou pouze drobné a ojedinělé je objednatel povinen dílo převzít a zhotovitel má právo fakturovat cenu díla. Takto zjištěné drobné vady a nedodělky budou uvedeny v Předávacím protokolu dodávky plastových konstrukcí a doplňků systému STAVO-PLAST a současně bude dohodnut termín jejich odstranění. 

6.7.     V případě neuhrazení zálohy do termínu splatnosti zálohové faktury, bude prodloužen termín pro dokončení díla minimálně o tolik pracovních dnů, kolik činí zpoždění platby zálohy objednatelem

6.8.     V případě sjednané zálohy a její neuhrazení do 15 pracovních dnů před dohodnutým zahájením prací bude prodloužen termín pro dokončení díla minimálně o tolik pracovních dnů, kolik činí zpoždění platby zálohy objednatelem

7.     Platební podmínky

7.1.     Po odeslání objednávky je objednateli zaslána zálohová faktura na 60 % až 100% (dle volby odběratele) ceny díla a souvisejících služeb. Zhotovitel je plátcem daně z přidané hodnoty.  

7.2.     Splatnost zálohových faktur se sjednává na 14 kalendářních dnů ode dne doručení. V pochybnostech se má za to, že faktura byla doručena třetího dne po odeslání.

7.3.     Po dokončení díla vystaví zhotovitel, na základě protokolu o předání a převzetí díla potvrzeného objednatelem, konečnou fakturu-daňový doklad na cenu díla, ve které provede odpočet zálohy uhrazené objednatelem. Splatnost konečné faktury je 14 kalendářních dnů.

7.4.     Platbu je možné provádět bezhotovostně na účet zhotovitele u ČSOB a.s. č. 203429173/0300 nebo hotovostně do maximální výše 350 000 Kč v sídle zhotovitele na adrese Kounicova 67, 602 00. Brno, Česká republika.

7.5.     V případě bezhotovostní platby je kupující povinen uhrazovat cena díla a souvisejících služeb společně s uvedením variabilního symbolu platby. Za termín úhrady je považován termín připsání na účet zhotovitele.

7.6.     Zhotovitel je oprávněn, zejména v případě, že ze strany objednatele nedojde k dodatečnému potvrzení objednávky dle čl. 2.6 těchto smluvních podmínek, požadovat uhrazení celé smlouvy o dílo včetně souvisejících služeb ještě před započetím zhotovování díla pro objednatele.

7.7.     Objednatel se zavazuje uhradit jím odsouhlasené vícepráce a příp. rozšíření předmětu plnění dle výše uvedených platebních podmínek, pokud při jejich odsouhlasení nebude dohodnuto jinak. 

8.     Převzetí a přeprava předmětu plnění

8.1.     Objednatel si může sjednat přepravu předmětu plnění včetně doplňků u zhotovitele nebo si může zboží převzít sám v provozovně zhotovitele na adrese Modřická 72, Brno-Moravany.

8.2.     Pro případ, že si objednatel převezme předmět plnění včetně doplňků v provozovně zhotovitele uvedené výše, je zhotovitel povinen předmět plnění vhodně zabalit k přepravě. Zhotovitel neodpovídá za vady způsobené neopatrnou manipulací při přepravě objednatelem.  

8.3.     Objednavatel je povinen v případě nesjednání přepravy se zhotovitelem převzít věc nejpozději do jednoho měsíce od uplynutí doby, kdy věc měla být zhotovena, a byla-li věc zhotovena později, do jednoho měsíce od jejího zhotovení. Neučiní-li tak, je povinen zaplatit dohodnutý poplatek za uskladnění ve výši 0,05% z ceny díla za každý další kalendářní den uskladnění.  

8.4.     V případě, že je předmět plnění a související doplňky přepravováno dle objednávky objednatele zhotovitelem a z důvodů na straně objednatele je nutné doručovat předmět plnění a související doplňky opakovaně nebo jiným způsobem, než bylo uvedeno v objednávce, je objednatel povinen uhradit náklady spojené s opakovaným doručováním, respektive náklady spojené s jiným způsobem doručení.

9.     Odstoupení od smlouvy o  dílo

9.1.     Objednatel bere na vědomí, že předmět plnění tj. plastové konstrukce a související doplňky jsou vyráběny na míru přímo pro objednatele a na uzavřenou smlouvu o dílo se nevztahuje možnost odstoupení od smlouvy ve 14 denní lhůtě

9.2.     Žádá-li objednatel, aby dílo bylo provedeno podle pokynů, které jsou nevhodné, zhotovitel je povinen na to objednatele bez zbytečného odkladu upozornit. Trvá-li objednatel přes upozornění zhotovitele na objednávce, zhotovitel může od smlouvy odstoupit.

9.3.     Znamená-li prodlení odběratele nebo dodavatele podstatné porušení jeho smluvní povinnosti, je druhá strana oprávněna od smlouvy odstoupit, jestliže to oznámí straně v prodlení bez zbytečného odkladu poté, kdy se o tomto porušení dověděla. Smluvní pokuty hradí povinná smluvní strana nezávisle na tom, zda a v jaké výši vznikne druhé smluvní straně v této souvislosti škoda, kterou lze vymáhat samostatně.

9.4.     Porušení smlouvy je podstatné, jestliže strana porušující smlouvu věděla v době uzavření smlouvy nebo v této době bylo rozumné předvídat s přihlédnutím k účelu smlouvy, který vyplynul z jejího obsahu nebo z okolností, za nichž byla smlouva uzavřena, že druhá strana nebude mít zájem na plnění povinností při takovém porušení smlouvy. V pochybnostech se má za to, že porušení smlouvy není podstatné.

9.5.     Oznámí-li strana oprávněná požadovat plnění smluvní povinnosti druhé strany, že na splnění této povinnosti trvá, nebo nevyužije-li včas právo odstoupit od smlouvy, je oprávněna odstoupit od smlouvy jen způsobem stanoveným pro nepodstatné porušení smluvní povinnosti; stanoví-li pro dodatečné plnění lhůtu, vzniká jí právo odstoupit od smlouvy po uplynutí této lhůty.

9.6.     Znamená-li prodlení dodavatele nebo odběratele nepodstatné porušení smluvní povinnosti, může druhá strana odstoupit od smlouvy v případě, že strana, která je v prodlení, nesplní svou povinnost ani v dodatečné přiměřené lhůtě, která jí k tomu byla poskytnuta. Jestliže však strana, jež je v prodlení, prohlásí, že svůj závazek nesplní, může druhá strana od smlouvy odstoupit bez poskytnutí dodatečné přiměřené lhůty k plnění nebo před jejím uplynutím

9.7.     Ohledně povinnosti, jež má být plněna v budoucnu, lze od smlouvy odstoupit, když z chování povinné strany, nebo z jiných okolností nepochybně vyplývá ještě před dobou stanovenou pro plnění smluvní povinnosti, že tato povinnost bude porušena podstatným způsobem, a povinná strana neposkytne po vyzvání oprávněné strany bez zbytečného odkladu dostatečnou jistotu. Ohledně povinnosti, jež má být plněna v budoucnu, lze odstoupit od smlouvy i v případě, kdy povinná strana prohlásí, že svou povinnost nesplní.

9.8.     Odstoupením od smlouvy smlouva zaniká, když projev vůle oprávněné strany odstoupit od smlouvy je doručen druhé straně; po této době nelze účinky odstoupení od smlouvy odvolat nebo měnit bez souhlasu druhé strany. Oprávněná strana nemůže odstoupit od smlouvy poté, kdy jí byla doručena zpráva, že již byla splněna povinnost, jejíž porušení bylo důvodem k odstoupení od smlouvy.

9.9.     Odstoupením od smlouvy zanikají všechna práva a povinnosti stran ze smlouvy. Odstoupení od smlouvy se však nedotýká nároku na náhradu škody vzniklé porušením smlouvy, ani smluvních ustanovení týkajících se volby práva, řešení sporů mezi smluvními stranami a jiných ustanovení, která podle projevené vůle stran nebo vzhledem ke své povaze mají trvat i po ukončení smlouvy.

9.10.   V případě odstoupení od smlouvy dle výše uvedeného vrátí zhotovitel objednatelem uhrazenou částku nebo její část v případě, že zhotoviteli náleží část této úhrady za práce již vykonané, pokud zhotovitel nemůže jejich výsledek použít jinak a za případné účelně vynaložené náklady zhotovitele. Tuto cenu nebo část ceny díla vrátí zhotovitel nejpozději do 30 dnů ode dne doručení odstoupení od smlouvy o dílo a to bezhotovostně na účet sdělený za tímto účelem zhotoviteli objednatelem.

10.  Odpovědnost za vady a záruční podmínky

10.1.   Kvalitativní podmínky a standard provedení díla jsou dány  příslušnými platnými předpisy, kterými jsou Výrobní manuál profilových systémů, a manuál pro kování Winkhaus.

10.2.   Zhotovitel odpovídá za vady, které má věc na zakázku zhotovená při převzetí objednatelem, jakož i za vady, které se vyskytnou po převzetí věci v záruční době. Stejně odpovídá za to, že věc má vlastnosti objednatelem při zakázce vymíněné.

10.3.   Zhotovitel přejímá záruku za jakost díla, za podmínky používání díla dle Návodu k používání a údržbě, který je přílohou Protokolu o předání a převzetí.

10.4.   Záruční doba poskytovaná zhotovitelem

  • plastová okna 60 měsíců od data předání  (okna, balkonové dveře)

  • ostatní výrobky 24 měsíců od data předání  (žaluzie, vstupní dveře, doplňky)

  • zasklení lodžií 24 měsíců od data předání

10.5.   Práva z odpovědnosti zhotovitele za vady, včetně záruční odpovědnosti zhotovitele, uplatňuje objednatel u zhotovitele s popisem vad a je možné reklamace podávat písemně na adresu sídla zhotovitele jak je uvedena výše, nebo elektronicky na email okna@stavoprojekta.cz

10.6.   Zhotovitel se zavazuje odstranit vady předmětu plnění, včetně vad vzniklých v průběhu záruční lhůty v termínu dle dohody s objednatelem, nejpozději však do 30-ti kalendářních dnů od oznámení vady.

10.7.   Zhotovitel se zavazuje nahradit případné škody jím zaviněné a vzniklé při provádění díla nebo v souvislosti s ním jak objednateli, tak i třetím osobám.

10.8.   Odpovědnost za škody na díle přechází na objednatele dnem přerušení prací z důvodu na straně objednatele nebo po předání a převzetí díla.

11.  Sankce

11.1.   Za nedodržení smluvního termínu dokončení a předání díla zhotovitelem může objednatel požadovat smluvní pokutu ve výši 0,1% z ceny díla za každý den prodlení.

11.2.   Za každý den prodlení objednatele s úhradou faktury (i zálohové)  může zhotovitel požadovat úrok z prodlení ve výši 0,1 % z fakturované částky. 

11.3.   Smluvní pokuty hradí povinná smluvní strana nezávisle na tom, zda a v jaké výši vznikne druhé smluvní straně v této souvislosti škoda, kterou lze vymáhat samostatně.

12.  Vlastnická práva 

12.1.   Vlastnická práva k předmětu plnění včetně doplňků přecházejí na objednatele okamžikem uhrazení celé ceny díla.

12.2.   Neuhradí-li objednatel dohodnutou cenu díla, má zhotovitel právo odebrat část díla, která cenou odpovídá neuhrazené částce.

13.  Místo montáže 

13.1.   Místem montáže se rozumí místo, kde má být provedena montáž předmětu objednávky včetně doplňků.

13.2.   Objednatel zajistí pracovníkům zhotovitele přístup na místo montáže v pracovní době po celou dobu provádění montáže.

13.3.   Objednatel zajistí pro provedení objednané montáže:

  • zdroj elektrického proudu 220 V

  • odběr vody v potřebném množství

  • v nezbytné míře sociální zařízení pro pracovníky zhotovitele

13.4.   Zhotovitel zajistí:

  • bezpečnost a ochranu zdraví při práci svých pracovníků a třetích osob s ohledem na provádění prací za provozu objektu

  • zhotovitel zodpovídá za dodržování podmínek BOZ svých pracovníků, je povinen je řádně proškolit a vybavit odpovídajícími pracovními ochrannými prostředky. Dále je povinen učinit taková opatření, aby nedošlo při provádění montáže k ohrožení bezpečnosti a zdraví  třetích osob.

14.  Ochrana osobních údajů a zasílání obchodních sdělení

14.1.   Ochrana osobních údajů objednatele, který je fyzickou osobou, je poskytována zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, v platném znění.

14.2.   Objednatel souhlasí se zpracováním těchto svých osobních údajů: jméno a příjmení, adresa bydliště, adresa elektronické pošty, telefonní číslo, faxové číslo (dále společně vše jen jako „osobní údaje“)

14.3.   Objednatel souhlasí se zpracováním osobních údajů zhotovitelem, a to pro účely realizace práv a povinností ze smlouvy o dílo, pro účely uživatelského účtu a pro účely zasílání obchodních sdělení objednateli.

14.4.   Objednatel bere na vědomí, že je povinen své osobní údaje (při registraci, ve svém uživatelském účtu, při objednávce provedené z webového rozhraní obchodu) uvádět správně a pravdivě a že je povinen bez zbytečného odkladu informovat zhotovitele o změně ve svých osobních údajích.

14.5.   Zpracováním osobních údajů objednatele může zhotovitel pověřit třetí osobu, jakožto zpracovatele. Kromě osob dopravujících předmět plnění včetně doplňků nebudou osobní údaje zhotovitelem bez předchozího souhlasu objednatele předávány třetím osobám.

14.6.   Osobní údaje budou zpracovávány po dobu neurčitou. Osobní údaje budou zpracovávány v elektronické podobě automatizovaným způsobem nebo v tištěné podobně neautomatizovaným způsobem.

14.7.   Objednatel potvrzuje, že poskytnuté osobní údaje jsou přesné a že byl poučen o tom, že se jedná o dobrovolné poskytnutí osobních údajů.

14.8.   V případě, že by se objednatel domníval, že zhotovitel nebo zpracovatel provádí zpracování jeho osobních údajů, které je v rozporu s ochranou soukromého a osobního života objednatele nebo v rozporu se zákonem, zejména jsou-li osobní údaje nepřesné s ohledem na účel jejich zpracování, může objednatel požádat zhotovitele nebo zpracovatele o vysvětlení a požadovat, aby zhotovitel nebo zpracovatel odstranil takto vzniklý stav. Zejména se může jednat o blokování, provedení opravy, doplnění nebo likvidaci osobních údajů. Je-li žádost objednatele podle předchozí věty shledána oprávněnou, zhotovitel nebo zpracovatel odstraní neprodleně závadný stav. Nevyhoví-li zhotovitel nebo zpracovatel žádosti, má objednatel právo obrátit se přímo na Úřad pro ochranu osobních údajů. Tímto ustanovením není dotčeno oprávnění objednatele obrátit se se svým podnětem na Úřad pro ochranu osobních údajů přímo.

14.9.   Požádá-li objednatel o informaci o zpracování svých osobních údajů, je mu zhotovitel povinen tuto informaci předat. Zhotovitel má právo za poskytnutí informace podle předchozí věty požadovat přiměřenou úhradu nepřevyšující náklady nezbytné na poskytnutí informace.

15.  Zasílání obchodních sdělení a ukládání cookies

15.1.   Objednatel souhlasí se zasíláním informací souvisejících s předmětem plnění, službami nebo podnikem prodávajícího na elektronickou adresu objednatele a dále souhlasí se zasíláním obchodních sdělení zhotovitelem na elektronickou adresu objednatele.

15.2.   Objednatel souhlasí s ukládáním tzv. cookies na jeho počítač. V případě, že lze objednávku na webové stránce provést a závazky zhotovitele vůči objednateli plnit, aniž by docházelo k ukládání tzv. cookies na počítač objednatele, může objednatel souhlas podle předchozí věty kdykoliv odvolat. 

16.  Další ujednání

16.1.   Tyto obchodní podmínky stanoví práva a povinnosti stran, vyplývající ze smluv o dílo na dodávku plastových konstrukcí včetně doplňků a souvisejících služeb uzavřených prostřednictvím webového rozhraní internetového obchodu http://eshop.stavo-plast.cz/

16.2.   Právní vztahy vyplývající z této objednávky a v ní výslovně neuvedené se řídí příslušnými ustanoveními obchodního zákoníku.

16.3.   Pokud vztah související s užitím webové stránky nebo právní vztah založený smlouvou o dílo obsahuje mezinárodní prvek, pak strany sjednávají, že vztah se řídí českým právem. Tímto nejsou dotčena práva spotřebitele vyplývající z obecně závazných právních předpisů.

16.4.   Zhotovitel je oprávněn k zhotovení předmětu plnění včetně doplňků a služeb na základě živnostenského oprávnění a činnost zhotovitele nepodléhá jinému povolování. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad.

16.5.   Je-li některé ustanovení obchodních podmínek neplatné nebo neúčinné, nebo se takovým stane, namísto neplatných ustanovení nastoupí ustanovení, jehož smysl se neplatnému ustanovení co nejvíce přibližuje. Neplatností nebo neúčinností jednoho ustanovení není dotčena platnost ostatních ustanovení.

16.6.   Smlouva o dílo včetně obchodních podmínek je archivována zhotovitelem v elektronické podobě. Smlouva o dílo není veřejně přístupná.  

16.7.   Zhotovitel není ve vztahu k objednateli vázán žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení § 53a odst. 1 občanského zákoníku, v platném znění.

16.8.   Kontaktní údaje prodávajícího:

adresa pro doručování: STAVOPROJEKTA stavební firma, a.s., Kounicova 67, 602 00 Brno,

adresa pro příjem elektronické pošty: okna@stavoprojekta.cz,

telefon: (+420) 538 711 722

16.9.   Veškeré majetkové spory, které by v budoucnu vznikly z těchto obchodních podmínek a jednotlivých smluv, jakož i spory, které vzniknou v souvislosti s těmito obchodními podmínkami a smlouvami včetně práv vznikajících přímo z těchto právních vztahů a včetně otázky právní platnosti těchto právních vztahů, jakož i práv s těmito právy souvisejícími (dále jen spory) budou rozhodovány podle českého práva v rozhodčím řízení s vyloučením pravomoci obecných soudů, a to podle zákona č. 216/1994 Sb., o rozhodčím řízení a výkonu rozhodčích nálezů, v platném znění, a to i v případě, že jednotlivé smlouvy nebudou platné, budou zrušeny, nebo od nich bude odstoupeno. Spory budou rozhodovány s konečnou platností u Rozhodčího soudu při Hospodářské komoře České republiky a Agrární komoře České republiky podle jeho Řádu jedním rozhodcem, ustanoveným podle tohoto Řádu. Strany se zavazují splnit všechny povinnosti uložené jim v rozhodčím nálezu ve lhůtách v něm uvedených. Místo konání ústního jednání je Brno. Rozhodčí nález bude konečný a závazný pro obě smluvní strany.

 

16.10.Tyto obchodní podmínky jsou účinné od 1. 11. 2012

 

 

V Brně dne 1. 11. 2012

 

STAVOPROJEKTA stavební firma, a.s.

Ing. Miroslav Čermák, CSc.

předseda představenstva